خدایا
ســــــــــــــکـــــــــــوت

 

 

 

 

 

 

 

 

 

"دوستت دارم"
به اندازۀ تمام نبودن هایت .
تو، یادت را در پشتِ شیشۀ قابِ دلم جاگذاشته ای
تصویر یادت را هر روز با بارش چشمانم
از غبارِ اندوهِ نبودنت می شویم .

"دوستت دارم"
به اندازۀ تمام دلتنگی هایم،
باز در بیکرانگی دشتِ شب
بی تو تنها مانده ام،
دانه ریگهای بیابان را به یاد تو می چینم
تاولهای دستانم را ببین !
ریگها هم دیگر آفت زده از نیامدنت بودند
تو دیگر بار، بسان آفتاب برای دیدن خرمن ریگهایم نمی آیی!!!؟

"دوستت دارم "
به اندازۀ تمام ساقه های خشکیده در سبد آرزوی دیدارت
به اندازۀ تمام ریگهای جامانده و چشم انتظارِ دشتِ شب
که می خواهند تنها برای تو چیده شوند
" دوستت دارم "...!

Picture Hosted by Free Photo Hosting at http://www.iranxm.com/

 


خدایا!

من دلم قرصه!

كسی غیر از تو با من نیست

خیالت از زمین راحت، كه حتی روز روشن نیست

كسی اینجا نمیبینه، كه دنیا زیر چشماته

یه عمره یادمون رفته، زمین دار مكافاته

فراموشم شده گاهی، كه این پایین چه ها كردم

كه روزی باید از اینجا، بازم پیش تو برگردم

خدایا وقت برگشتن، یه كم با من مدارا كن

شنیدم گرمه آغوشت

اگه میشه منم جا كن..


 

 

 

وقتی نگاهت غمگین است قطره های پشت شیشه هم بغض می کنند..

نگاهت بی آواز است!!!

حتی باران هم شوقی برای بارش ندارد...

وقتی لبخندت ماتمکده ی چشم های بارانی ات می شود...

چکاوک حتی در باران هم می میرد!!!

وقتی نگاه زیبایت بی باران است...

دیگر آمدن بهار هم بهانه ای می شود برای فصل ها!!!

مگر میشود غریب باران غم نگاهت را تحمل کند و آن را به تنهایی به دوش بکشد!؟

وقتی صدای نگاهت دیگر مرا صدا نمی کند!!!

دیگر هیچ بهانه ای برای لبخند نگاه من نیست...!

بگذار حداقل غم غمگینی نگاه تو را به دوش باران بکشم...

می دانم نمی خواهی ولی بگذار سهیم غمگینی نگاهت باشم...

صدای نگاهم که برای غم چشمانت می گرید...

 پیشکش نداشتن من در دل بی انتهایت...!!!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





دو شنبه 10 بهمن 1390برچسب:, | 10:5 | سمیه |