باران
ســــــــــــــکـــــــــــوت

 

می دانم روزی با تن خسته و خیس ، سوار بر قطرات درشت باران بر
ناوادنهای چشمم فرود می آیی در میان انبوه مژگانم میزبانت خواهم بود و در
آن لحظه چشمانم را برای همیشه می بندم تا دیگر دوریت را حس نکنم.
....................

سوختم باران بزن شاید تو خاموشم کنی
شاید امشب سوزش این زخم ها را کم کنی
آه باران من سراپای وجودم آتش است پس بزن باران بزن شاید تو خاموشم
کنی

.....................

یادت باشه دیگر یادت نیستم

گاهی دست " خـــودم " را می گیرم...

می برم هوا خوری...

" یــاد " تو هم که همه جا با من است...

" تنــهایــی " هم که پا به پایم میدود...

...میبینی...؟

وقتی که نیستی هم

جمعمان جمع است...



نظرات شما عزیزان:

سمانه
ساعت20:01---17 ارديبهشت 1391
نامت را به من بگو دستت را به من بده حرفت را به من بگو قلبت را به من بده من ریشه های تو را دریافته ام با لبانت برای همه لب ها سخن گفتم و دست هایت با دستان من آشناست


پاسخ:mer30 jigari


ميثم
ساعت19:30---25 فروردين 1391
*.¸.*´





¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨)





(¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨¯`•





_____****__________****





___***____***____***__ ***





__***________****_______***





_***__________**_________***





_***______________________***





_***_____________________***





__***_______سلام________***





___***_________________***





____***______________ ***





______***___________***





________***_______***





__________***___***





____________*****





_____________***





______________*(¸.•*¨(¸.•*¨(¸.•*¨(¸.•*¨ ¸.•*´¨)¸.•*´¨)¸.•*





با افتخار لینکتون کردمپاسخ:سلام مرسی ">


تو مثل خود منی
ساعت11:36---19 فروردين 1391
چـــــه بـــــي پـــــروا دلمـــــ ...

آغـــــوش ممـــــنوعـــــه ايـــــ

را ميخـــــواهد کـــــه تنـــــها شرعـــــي بودنـــــش را مـــــن

ميدانـــــم و دلمـــــ ... !


باران
ساعت0:01---1 فروردين 1391
سلامپاسخ:عید شما هم مبارک انشاالله سال خوبی داشته باشی

تو مثل خود منی
ساعت17:31---20 اسفند 1390
برگرد و با آمدنت همه را غافلگیر کن...,
من حتی با خدا هم شرط بسته ام


دلکده
ساعت12:02---17 اسفند 1390
وبلاگ خیلی قشنگی داری.

از بارون میگی ولی گرمی

شاد باشی و موفقپاسخ:سلام مرسی از لطفت شما هم موفق باشی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





چهار شنبه 17 اسفند 1390برچسب:, | 11:5 | سمیه |